poniedziałek, 18 marca 2013

Ważne! :3

Hej wszystkim czytającym!
Długo nad tym myślałam i w końcu wymyśliłam. 
Mianowicie, niedawno napadła mnie chęć na pisanie opowiadania o One Direction. Ponieważ moja Misska i kilka innych osób gorąco przekonywały mnie do opublikowania tych moich wypocin, w końcu uległam. Link:
 Opowiadanie :)
Bardzo Was proszę, przeczytajcie i oceńcie ten prolog w komentarzach. Możecie tu, możecie na tamtym blogu, gdziekolwiek.To dla mnie bardzo ważne. Czekam na konstruktywną krytykę.
Dzięki,
Rainbow Rose :*

4 komentarze:

  1. Jak mogłaś tak długo zwlekać z ARCYDZIEŁEM! TO JEST BOSKIE, KONIECZNIE MUSISZ ZAŁOŻYC DRUGIEGO BLOGA!!!!!! JUTRO POGADAMY< WARIATKA Z CIEBIE -nienormalna;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam żebyście ją przycisnęły o ten prolog :)

      Usuń
  2. No bez przesady, arcydzieło to nie jest, tylko efekt rozmyślań na religii :P Osoby z mojej szkoły zrozumieją :P Owszem, założę drugiego bloga, ale nie mogę wymyślić tytułu, więc... Myślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAAAAAAAAAAAAAAAAAJEBISTY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i dużo Liama :D *-* (jestem uzależniona od tej -> *-* buźki :c )

    OdpowiedzUsuń