środa, 27 marca 2013

Versatile Blogger!

Hej misie pysie! 。◕‿◕。
Dostałyśmy nominację do Versatile Blogger od Kai i Agnes =D. Pierwsza z nich ma świetne blogi z opowiadaniem, a druga ma świetnego bloga o 1D, polecamy. ~ Miss Abstraction ♥ i Rainbow Rose. Haha jak to zabrzmiało, jak w reklamie xD Ale do rzeczy. Bardzo dziękujemy kochane za nominację.
Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi w tym wyróżnieniu to już tłumaczę.
Każdy nominowany powinien:
~ Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu. 
~ Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu. 
~ Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie. (U nas to będzie 14, bo 2*7=14 <--- wyższa matematyka) 
~ Nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują. 
 ~ Poinformować o nominacji autorów wybranych przez niego blogów. 

Pokazujemy nagrodę. Patrzcie i podziwiajcie piksele :P No i jak ładna co nie? Mi też się podoba. :) Ostatnio miałam taką podnietę jak mama powiedziała mi, że jak One Direction będą mieli koncert w Polsce to na pewno na niego pójdę. *-* (Chwalę się, to było 26.03.13r godz. 7:12)




Teraz do rzeczy trzeba poważnie zastanowić się co powiedzieć o sobie.

7 faktów o Kocie, vel Miss Abstraction ♥  
#1. Jestem Directionerką, Roomie i w 1/10 Belieber. :3
#2. Gadam bardzo dużo. Nikt nie gada więcej ode mnie, a kto tak mówi to niech się stawi przeciwko mnie (xD).
#3. Oglądam bardzo dużo vlogerów i let's playerów na YouTube. :3
#4. Moim marzeniem jest wyjazd do Londynu, w przyszłości. To nie jest dla mnie tylko miasto, to moja przyszłość.
#5. Mam dziwny charakter. (Nie mam uczuć, mam syndrom Matki Teresy z Kalkuty itd.)
#6. Kiedyś jeździłam konno, byłam w kółku teatralnym, ale już nie robię żadnej z tych rzeczy. (Niemożność spełniania własnych pasji bardzo ją obrzydza.)
#7. Jestem typem samotnika. Nie potrzebuję przyjaciół, rozgadywania swoich problemów i takich tam rzeczy związanych z przyjaźnią ale jeżeli już ktoś zechce się ze mną przyjaźnić to muszę dobrze poznać tą osobę aby się przed nią otworzyć. (Hohuś <3)
Tak jak pewnie zauważyliście nie potrafię się streścić więc piszę strasznie długie zdania. Wiem, że podawałam kilka faktów w jednym ale ja zbyt dużo gadam.

Teraz niech upublicznia się Rainbow. :P
(Pierwszą część pisała ta gaduła, że ja , że Miss Abstraction kurde! xD)

Od Rainbow:
Hehuekhłe:
1. I am Directioner :P
2. I am świr!
3. Uwielbiam pisać opowiadania :3
4. Gadam więcej od Misski :P
5. Lubię komplikować ludziom życie :P
6. Kiedyś pojadę z Misską do Londynu i poznamy 1D :P (uwaga bo xD)
7. Czasem śmieję się aż za dużo :P
Duduś mój się rozrzewnia na sobą, a ja krótko, zwięźle i nie zawsze na temat :P


Razem z moją współwariatką nominujemy:

Jeszcze raz dziękujemy Kai i Agnes =D za nominację. <3 
Rainbow Rose i Miss Abstraction ♥

2 komentarze:

  1. Hej kochanie. Dziękujemy serdecznie za nominację jesteśmy zaszczycone.
    Dużo to dla nas znacz. Widzimy że doceniasz naszą pracę włożoną w tego bloga. ;D
    No i ci powiem,że ja też dużo gadam i się dużo śmieje.
    Więc śmiało możemy konkurować ;D
    Hahahaha wiesz ja się łatwo nie poddam bo zawsze gadam dużoooo i bez sensu.
    ;D
    Hahahah...;)
    No więc zapraszam do siebie :

    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/
    http://onedirection-bella-liamkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej ktoś po raz pierwszy dobrze napisał moje imię! Zawsze pisali ,Kaji' xD Uhu, macie liczbę [69] w wyświetleniach. Przynajmniej miałyście jak przed chwilą patrzyłam. Hazza czuwa! No nic, gratuluję :) xxx (Tak wiem, mam spóźniony zapłon)

    OdpowiedzUsuń