środa, 24 kwietnia 2013

Liebster Award ♥

Hej Misie Pysie :3
Dostałyśmy nominację do Liebster Award od Agnes =D (Jak Tu nie wejdziecie to Krakers zaliże was na śmierć). Bardzo Ci dziękujemy. :3


Postaram się wam w miarę normalnie odpowiedzieć na zadane pytania bo mi trochę odwala xD ~ Kot
A ja nie - RR xD

1) Jak masz na imię ???
RR: Hem, hem... Powiedzieć, czy nie? Czemu nie mogę się zwać Anna? Bo nie, moi rodzice zapragnęli, bym była Zofią xD
Kot:  Dorota =.= Dzięki mamusiu <3 -.-
2) Ile masz lat ???
RR: 14 :3
Kot:  Jeszcze 13 =.=
3) Czym się interesujesz ???
RR: O ja pierdziu, czuję się jak na komisariacie: Jak masz na imię, wiek, miejsce zamieszkania i czym się zajmuję, czy zbieram motyle albo czy byłam już karana może jeszcze, co? xD 
A więc, lubię czytać książki, pisać moje porypane historyjki, no i grać w Simsy, które wczoraj mi padły. Tragedia, nie? xD No, ale przede wszystkim MUZYKA. It's my life! Czymże byłby świat bez One Direction, Little Mix, albo Nirvany? xD
Kot:  A liczy się marnowanie życie przed kompem? Zjednoczonym Królestwem :3 Muzyką i marnowaniem życia przed komputerem. Wybaczcie nie mam ambicji. 
4) Co skłoniło cię do założenia bloga ???
RR: Misska xD No i mój zeszycik, w którym miałam multum pomysłów na opowiadanie :3
Kot: Mnóstwo pomysłów które miałam z Zohusiem ;) I fakt, że ona nie ogarniała bloggera xD
5) Ulubieniec z 1D ???
RR: Ciężko będzie. Może tak: Od początku (tzn. od X Factora) wielbię ponad wszystko Liama, od chyba LWWY kocham Zayna, Hazzusia od jakiegoś miesiąca wielbię, Lou od nie pamiętam kiedy (xD), a miłość do Nialla i żarcia zaszczepiła we mnie Misska, jakoś... kiedyś xD
Kot:  Kocham ich wszystkich ale najbardziej "mój" jest Niall *-* W połowie Lou jest też mój ;3
6) Ile jesteś już Directioner ???
RR: Nie potrafię podać dokładnej daty, więc opowiem Wam xD
Dawno, dawno temu, za siedmioma górami śniegu, za siedmioma, a może więcej, komisariatami policji, mieszkała sobie mała dwunastoletnia dziewczynka. Nie miała co robić, więc weszła na YT. A tam wszystko huczy od jakiegoś "What makes you beautiful". Z ciekawości włączyłam. Pierwsze przesłuchanie: Spoko. Drugie: Całkiem, całkiem. Trzecie: OMG! Kocham to!!! I tak dostałam mini-fazy na 1D. Potem to jakoś wyblakło, oczywiście kilka razy słuchałam ich nowych piosenek. Ale to nie było takie maniactwo.
W mojej klasie (siema, Nienormalna :*) trafiła się jedna fanka 1D, która wielbiła Harry'ego całym ciałem, duszą i umysłem. Zawsze, gdy pojawiła się nowa piosenka lub płyta lub teledysk, ona była pierwsza xD Aż tu sobie nadszedł dzień jakoś w styczniu br. i wyszło "Kiss You". Na początku potraktowałam to jak kolejną, normalną piosenkę. Nienormalna oczywiście tego samego dnia miała ją już na fonie. Poszłyśmy na wfie na lodowisko. I w kółko puszczała to "And let me kiss you". Niewiele myśląc, po powrocie do domu, włączyłam to sobie. I słuchałam. I znowu. I znowu. I wtedy stałam się ponownie, mam nadzieję, że już na zawsze, Directionerką.
Koniec xD
Kot:  Od 17 października. Wiem krótko =.=
Jako, że RR się rozgadała to ja też chcę chociaż w jednym pytaniu. :P
Pewnego dnia Dorotka szykowała się do szkoły. Chodziła sobie po domu i nagle na Vivie wyskoczyło pięciu chłopaków. WMYB od razu jej się spodobało. Gdy piosenka się skończyła założyła słuchawki i puściła sobie Sweet Child O' Mine Gunsów. To było, wtedy, jej życie. Rock, Gunsi, ACDC, SOAD itd. pięciu słodkich chłopaczków, nie to nie to, to nie dla niej. I tak aż do pewnego momentu nie słyszała już nic o One Direction. Poszła do nowej szkoły. Jej nastawinie było takie jak 

Nowa klasa. Wiedziała, że nikt nie słucha Rock'a więc się z tym nie ujawniała zbytnio. Jednak zaakceptowali ją. Już nie byłą nieśmiała, wręcz odwrotnie dużo osób chciało się z nią zaznajomić. Gdzieś w październiku usłyszała na Vivie kolejną piosenkę One Direction, tym razem LWWY. Teraz już wkręciła się na maksa, wciąż jej słuchała pisząc z Gabrysiem. Słuchał on tej samej muzyki co ona jednak bała mu się przyznać, że chce porzucić Rock'a dla Pop'u. Pewnego dnia, po usłyszeniu na 4fun.tv More Than This przyznała się. On zapytał czy się dobrze czuje. Tak dobrze się czuła. Po prostu wtedy odkryła, że Pop to, to co zawsze było w jej sercu a One Direction pomogło jej to odkryć. Jednego wieczoru poznała wszystkich członków zespołu. Ściągnęła ich zdjęcia i piosenki. Zaczęła jarać się nimi na maksa. Każda nowa piosenka sprawiała, że piszczała z radości. Tak zaczęła poznawać co to znaczy być Directionerką. Chłopcy zamieszkali w jej sercu i już w nim zostali. Nigdy go nie opuszczą. Przysięgam.
7) Twoje największe marzenie to ? ... 
RR: A ja wiem? Nie mam takiego. Bo nie wiem, czy marzenie o poślubieniu Payne'a można zaliczyć, bo m moim porąbanym umyśle już się spełniło xD
Chciałabym, żeby nasze opowiadanie było sławne. Tak po prostu xD
Kot:  A musi być jedno? Ułożyć sobie życie w Londynie. Spotkać One Direction :3 Budzić się codziennie obok blondyna z niebieskimi oczami. :)
8) Co myślisz o naszej rodzinie Directioners ??
RR: O rodzinie nie wypada mówić źle xD
Ale Was kocham! :3
Kot:  A na serio muszę? Mam takie tam swoje przemyślenia, że niektóre powinny się leczyć. 
9) Co czułaś jak dostałaś swój pierwszy komentarz na blogu ???
RR: Hm... Nie pamiętam dokładnie, ale chyba z radości walnęłam głową w biurko xD
Kot:   W skrócie? Szczęście, dumę, zdziwienie i takie tam. xD
10) Czy cieszysz się,że nominowano twojego bloga ?
RR: Nie, wiecie, nie xD Ja tu świruję xD
Kot:  A czy Niall kocha jedzenie?
11) Ulubiony cytat chłopców z 1D ?
RR: Zaglądam sobie do odpowiedzi Misseczki, a tam jakieś same mądre rzeczy O.O Jako, iż ja nie jestem ani trochę normalna, to...
Kot:  "To, że masz wady nie oznacza, że nie są one piękne." ~ Zayn.
      "Bycie singlem nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wyjątkowo silny aby czekać na to, na co załugujesz" ~ Niall
      "Bądź sobą, każdy inny jest zajęty" ~ Liam
      "Żyj tą chwilą, wszytko jest jeszcze niepewne" ~ Louis
      "Kończy się zaufanie, kończy się związek" ~ Harry
      Nie mogłam wybrać jednego cytatu, chłopcy mówią zbyt piękne rzeczy, żeby tak zrobić. :')
     To na tyle dzięki <3
RR: No i ja też dzięki xD  Troszkę się rozgadałam nie? Ale ja tak mam xD

Nasze pytania: :)
1) Jak masz na imię?
2) Ile masz lat?
3) Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
4) Jak długo blogujesz?
5) Do jakich fandomów należysz?
6) Co sprawia, że się uśmiechasz?
7) Czy Internet jest lepszy od życia realnego?
8) Bez czego nie ruszasz się w domu?
9) Gdybyś mogła zorganizować koncert jednego zespołu w swoim mieście, kto to by był?
10) Jakiego języka chciałabyś się nauczyć i dlaczego?
11) Czy uważasz, że jesteś szczęśliwa?
 Bonus od RR, nie musicie odpowiadać xD:
*12) Czy lemury opanują świat???

Nominujemy:

3 komentarze:

  1. o jeju , dziękuję <3
    wkrótce się odwdzięczę ;*
    serio, Anna?...
    obie macie ładne imiona :)
    takie... rzadkie, fajne ;d ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pocieszyłaś mnie :P
      W sumie, poszli mi na ugodę bo mam Zofia Anna :P Ale i tak od zawsze chciałam być taką Kornelią albo po prostu Anulką xD
      Ale przynajmniej nie ma takiej sytuacji, że
      - Zosia do odpowiedzi!
      - Która?
      xDD
      Dobra, informuję, że odcinek napisany, będzie dziś wieczorem lub jutro rano :P

      Usuń
    2. Mówił ci ktoś kiedyś, że masz niesamowite poczucie humoru? :) Na serio nigdy się tak nie uśmiałam. http://4.bp.blogspot.com/-MWlBNTy0eCk/UVxqvrdoWSI/AAAAAAAAAI4/fUOvnqafYwE/s320/hahahaha+nie.gif

      Usuń